JellyPages.com

welcome


VISITOR

Time

My Luv

Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Click ye...

Pages

20.7.13

Produk Baru Fereena Beauty

Assalamualaikum uollsss... ari ni sy selaku mini stokis fereena ingin memperkenal kn 2 produk baru Fer'skin wajah baru n Mama Gojes yg ready stock utk sume yg berminat..

Mama Gojes!!! Nama pn len dr yg len kn.? Apa die Mama Gojes ni... Ada masalah keputihan? Toksid tinggi? Rahim tidak subur? Haid tidak lancar? Kurang bertenaga? Payu Dara tak tegang? Kurang bertenaga? Otot Faraj tidak kuat dan berbau? Badan berbau ?Pening KEPALA?...... Mama Gojes akan membantu mengatasi sume masalah itu... Dengan Campuran rempah ratus herba terpilih bersama Campuran Coffee n Coklat baik utk anda semua… rasanya sedap khasiatnya yg banyak n yg penting suami dah xpandang da perempuan lain… Suami anda akan berkata “ Mama ku senantiasa Gojess Lah… “ itu dia Mama Gojes..

Kalau utk Ferskin... Kulit anda kelihatan kusam?? Tak ceria?? Kelihatan lebih tua dari usia??? Kembalikkan ke remajaan n kecantikkan kulit dengan FERSKIN TABLET yang diperbaharui formulanya supaya lebih cepat berkesan dan efektif dalam masa 7 hingga 14 hari... anda boleh rasa dan mula nampak kesannya... APA pula Kelebihan FERSKIN TABLET FEREENA ni berbanding yang sebelum ni..? Amat berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin dan gebu serta mengembalikan kulit muda remaja.. Mengekalkan kelembapan kulit.. Menghilangkan bintik bintik hitam dan jeragat.. Memudarkan lingkaran gelap bawah mata.. Merawat Ekzema dan dermatis.. Merawat jerawat di muka dan dibadan dan parut.. Anti penuaan dan anti Membantu mengurangkan masalah sinus/resdung dan alahan… Mengekalkan kesihatan gusi dan gigi… Menganjalkan balik kulit yg kendur.. Merawat rambut yg gugur.. Merawat masalah pori terbuka atau kulit yang berminyak.. Merawat kesihatan kuku… Menegangkan semula kulit wajah, payudara dan punggung...

Klau berminat SMS/WASAP/VIBER/WECHAT : 0194724797



No comments: